Vertrek zo 27 jan Dusseldorf-Adam-Seoul - Reisverslag uit Pyeongchang-ri, Zuid-Korea van Claudia Haan - WaarBenJij.nu Vertrek zo 27 jan Dusseldorf-Adam-Seoul - Reisverslag uit Pyeongchang-ri, Zuid-Korea van Claudia Haan - WaarBenJij.nu

Vertrek zo 27 jan Dusseldorf-Adam-Seoul

Door: Anita de Haan

Blijf op de hoogte en volg Claudia

29 Januari 2013 | Zuid-Korea, Pyeongchang-ri

Op zondagdagmorgen was het dan zover! wij gaan zelf naar Zuid Korea!om Claudia aan te moedigen bij de special olympics winterspelen in PyeongChang, Om 10.10 uur reden we weg uit Almere.
Onderweg prima wegen, geen oponthoud door de sneeuw, we waren om 12.30 uur in Dusseldorf. Auto op lang parkeren gedropt en gesjokt naar de bushalte in de stromende regen en het was erg koud brrr.
Bus kwam met 10 minuten aanrijden maar Hans dacht opeens misschien toch handig als ik mijn telefoon uit de auto meeneem, snel heen en weer en gered.pffff
Met een bus naar de Flughafen gebracht. De luchthaven is kleiner dan schiphol maar ziet er goed uit, bagage afgegeven, koffie bij starbucks, en daarna richting de gate, door de douane, voor Oscar een hele belevenis want dat heeft hij nog nooit meegemaakt, het is zijn eerste vliegervaring!
In 40 minuten tijd waren we van Dusseldorf naar schiphol gevlogen. Oscar vond het vliegen geweldig!
Daarna nog even taxfree geshopped. Keerde weer even terug naar mijn jeugdjaren toen ik voor het eerst met mijn ouders ging vliegen, toen had ik een transavia vliegtuigje gekregen. Oscar wilde nu wel heel graag een klein KLM vliegtuigje omdat dit zijn eerste vliegreis is, dat kon ik me dus zo goed voorstellen.
Afijn opeens zagen we op de borden dat onze vlucht vertraging had, ipv 17.45 uur gingen we nu om 19.00 uur. Maar even langs Burger King gegaan, Uiteindelijk gingen we pas om 19.40 uur de lucht in, wat een groot vliegtuig is dat zeg een 747-400! Omdat er mankementen op die vlucht waren was er een ander vliegtuig ingezet en dat kost nou eenmaal een hoop tijd (en ergernis) om te wachten. lekker belangrijk, we zijn met vakantie.
We hadden raamplaatsen, voor onze neus een scherm met vele mogelijkheden. Je kon gamen, film kijken, muziek luisteren en zelfs kijken wat voor eten je op de vlucht kreeg. Wow, dat was wel gaaf hoor. ieder voor zich kon zelf een eigen keuze maken met wat te doen/kijken. Ik heb taken 2 en magic mike en brave gekeken. Ik zat in het midden en toch wel erg benauwd hoor, helaas is het mij niet gelukt om te slapen. Hans en Oscar wel ffe.
een warme maaltijd gehad (best lekker, kip, rijst fruit garnalengevalletje)en genoeg te drinken, zelfs een ijsje voor mij in de nacht want de meesten sliepen.
Lekker muziekje uitgezocht en liggen doezelen......raamluikjes waren naar beneden en lichten uit.....

  • 29 Januari 2013 - 18:28

    Jokezorn:

    Fijn dat jullietoch een fijne vlucht hadden xxxxjoke

  • 29 Januari 2013 - 18:40

    Danielle Woldendorp:

    Fijn dat t Lekker gaat :):):)

  • 29 Januari 2013 - 18:54

    Tineke:

    Geweldige ervaring!!!
    Een reis om nooit meer te vergeten.
    Geniet er van en toi toi voor Claudia

  • 31 Januari 2013 - 00:49

    Tiny:

    Leuk voor Oscar....lees t net..weer laat hier pff..knuffel voor jullie 3tjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 7282

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 06 Februari 2013

Special Olympics Winterspelen Zuid Korea

Landen bezocht: